Articles Blog

All iPhone XR Colors Unboxing + Comparison

All iPhone XR Colors Unboxing + Comparison


– Hey guys, Johnson here,
happy iPhone XR day! I know some of you have seen my initial iPhone XR unboxing in blue. Thank you guys so much
for the love on that video but today we’re taking it up a notch and I swear those will stop soon but as you see behind me,
I got quite a few iPhones. Bam! So, we got white, yellow,
coral, red, blue, black. All of ’em! I will say just the attention
to detail with everything from the iPhone text to the
Apple logos matching the color to the top of the box is kind of cool but with that said, I thought it’d be fun to give you guys a chance
to win one of your own or actually two. I guarantee all of you
out there know Justine. She picked up every color as
well so it’s gonna be cool to team up and give you
guys a chance to win two brand new iPhone XRs and
you guys choose the color. So, to enter, it is crazy simple. Just make sure you
subscribe to both channels, “TLD” and Justine’s channel then go to leave a comment on both videos, saying your favorite color. Which is blue, but I’ll
accept coral as well. Now, it’s not required but
if you guys are feeling like being awesome, I will
appreciate it if you guys drop a ‘like’ down below and
I’ll throw a fist bump your way but let’s go ahead and crack into every one of these iPhones. For those of you guys
who love plastic sounds, we got a ton of that so I’ll
de-plastic everything first. (crumpling plastic) One down. Some people out there like it slow. (crumpling plastic) Some people like it fast. Like Lamar Wilson. (maniacal laughter) – Sorry. – Oh, that coral has like
this nice little glowy, almost like rose-goldy
glow on the Apple logo. It’s reflective and shiny. It’s like Jenga but iPhones. That’d be a fun game. Now this yellow one right here, again has got that like
gold side, gold Apple logo. It is really, really, really nice. I’m gonna wait though. We gotta get through these together. Last but not least, we got
the white power ranger, aka, the old green power ranger, who was the best of all time. And I wanna ask you guys, if there were a tech Power Rangers team, let me know who is who. Who is which color with a
comment down below and why. Back to the plastic though. There we go. From there, it is time
to bring all these out, so we’ll start with a
little shake and bake. We got that white iPhone XR. That is clean. Like I’m usually a fan
of stormtrooper looks, and this does not disappoint. We got that aluminum side that kind of is very reminiscent of the Apple watch. Kind of the sport series
but it looks good. It’s a great combo. You guys have seen an
Apple unboxing before so we don’t need to talk about the lack of accessories in there. That is a completely different complaint for a different day. White iPhone. We’ll do like a joint… Oh, I’m excited for this. So I’ve heard… I’m getting ahead of myself. It’s like a Pikachu
yellow, I’ve heard that. Paired with this like gold side, so you got the yellow
back with the gold edges. It’s pretty classy. I am still partial to blue I think, but not gonna lie this
yellow looks really good. Stack! Now if you guys picked up
an iPhone XR on launch day, let me know what you think. There’s been a little bit of
controversy with the screen but for my initial testing, I’m gonna say people kinda
jumped the gun on that. It’s a pretty solid phone. If you guys missed my full
review, that’s already up, so, card here, link down below. We are on to Rick’s favorite phone. Oh! That’s like bright, in your face! Now, coral is the technical
color but I’m gonna say like shout out to Sara Dietschy because this hands down
like the peach phone. Like this bright, neon peach
and it definitely pops. This is paired with a very similar side. It’s more of like this rose-goldish, coral pink color but overall, yeah I think maybe blue and coral are my top two favorite colors. Stacks on stacks on stacks
on, here we go, product red. I feel like it’s either red or blue for a lot of people out there; I’ve seen a lot of people
in my iPhone XR unboxing of the blue version
comment, “Where’s the red?”. Here’s the red. Oh, that’s like a candy apple red. Like I feel like Apple
constantly changes up the actual hue of the reds on their product red products but yeah, this is like, not like Ferrari red but definitely like a candy apple, you’re back at school,
like classic apple red. Looks good though! Those sides though. See, a lot of people were disappointed, the fact that this has aluminum
sides versus stainless steel but I think it’s actually
like a pro in this case. I’ve seen one, those
stainless steel sides, they get shredded and beat up and again, the aesthetics here (blows kiss) That stack is getting bigger. Blue; I’ve seen blue but I’m
still a little excited again. We got the blue front, the
blue text, the blue Apple logo. Ah, so good! It’s like North Carolina blue. It’s just satisfying. Like it pops, it’s bright
and the aluminum is just… I just like blue, if you couldn’t tell. So, I’m gonna put this one
aside and get to that last one. You know what I wish Apple would do? Is give you colored Apple
stickers to match the phone. Tim Cook, let’s get it in
the phone, make that happen. Colored Air Pods, please. We got colored things everywhere. Let’s bring some colored
stickers, some colored Air Pods. I am in for that. Back to black! I almost made a terrible
AC/DC joke right now but just ignore that. Oh, that’s like, yeah, it’s like stealthy. Marquez, I know you wish it
was matte black everything, but yeah, the aluminum sides, like this is just a super
slick, clean looking phone. Not my favorite but
definitely very, very classy. We are through the boxes now
it is time for more plastic. You guys can, I guess
grade me, correct me, we’ll do this together. Better, better? Let me know. Alright, so, there is the
black iphone XR undressed. My personal favorite, blue. So much plastic, so many phones. Product red! I’m gonna have to speed through this, otherwise we’re gonna be here all day. Ain’t nobody got time to
unwrap six iPhone XR’s. Ah, the coral’s really nice. Then we got… So if you watched Power Rangers, I think I was a little
partial to the pink ranger but yellow ranger was pretty awesome too. Finally, the white’s clean. Like, I am seriously
digging what Apple did with the color iPhones and as someone who’s used
the iPhone XS and XS Max, I like the colors a lot. With that said though,
we got all of the colors; yellow, coral, it’s like a stack of cards. Damn, that is clean. Shabam!
– Kazam! – Next, we’re gonna take
a quick commercial break and set these iPhones up
because I got six of them. (80’s music playing) Whoo! All six set up, that is… I don’t think I’ve ever set
up six iPhones like that, but we are through. We got those beautiful iPhone
XR wallpapers on the desk. We’re gonna go through ’em right now. We got yellow, shabam! And I know it’s a little weird to get excited over wallpapers
but it was a nice touch. We got the product red; this would probably look cool
with maybe a black wallpaper or a blue wallpaper. We got coral; my second favorite. That peach colored wallpaper. Again, you got those rose-goldish sides. These are good looking phones. Like, whether you love
Apple or you hate ’em, I think they are really
good looking phones. We got the whites like that
alpine, stormtrooper white. My favorite; blue. And last but not least, the
Black Power Ranger was Zack so that’s all I can think, I’m just associating all of these with Power Rangers right now. Again, if there was like a
tech Power Rangers squad, let me know who’s who and why. So, you guys know I’ve
covered the iPhone XR pretty extensively from
my initial unboxing to the full like full on,
blown out, in depth review. I think they’re great phones and honestly, I think these are the iPhones that most people should buy this year. This was more so just kind of a fun video. I wanted to check these out. I saw them way back
when they announced them but it’s been a while. And again, they’re great looking phones and I wanna give back
to you guys so again, if you guys want a chance
to win one of your very own, you guys pick the color, go ahead and check out Justine’s video and I’ll catch you guys later. Again, if you’re feeling
like being awesome, make sure you guys smash that Like button, and I’ll catch you guys very soon with a video you’re not gonna wanna miss. And Zack, Mr. Jerry-Rig-Everything,
I’m calling you out!

100 thoughts on “All iPhone XR Colors Unboxing + Comparison”

  1. I would love to win any of those iPhones mostly the white iPhone but any would be fine bc:
    •I have an android tablet
    •I'm going into 7th grade without a phone
    •my family and I can't afford it
    •I did sub and turn post notifications on for both channels
    •liked this vid and justines vid
    •I swear to god all of this is true so please I would love to win

  2. Yellow all the way!
    Btw I just wanted to say thanks you two are very kind for giving us a chance to wine one of these 🙏🤞🏻😘thanks (again) I appreciate it 💛

  3. I would love a new phone bacuse the one I have people don't make it any more and it is running out of storage and I would like to be a photographer and I heard the camera is really good on that phone

  4. i would like the white or the black and you want to read my story about why i want this iphone go to iJustine there i put my story

  5. Really need a new phone because I have a iPhone 4 and it’s really bad I’ve been having the same phone for almost 6 years

  6. Frankly, he seems to talk a lil too much of unwanted things..which is quite irritating!.. like yur here to unbox the phone,so just inbox then n speak only about the phone n show it…don’t be extra!😅

  7. my favorite is white nd i subscribed to both . i would like if i got one because i never got a actual phone before, I'm using my mom's tablet lol 🙁 . please please PLEASE pick me

  8. I want a black and white am form philipines i subscribe iJustine and you hope i won cuz i broke my phone am using my brothers account..

  9. Hi friend i know im ate but can i have edither gold or yellow thank you friend WHY DO I KEEP SSYING FRIEND

    I said it again 😐 sigh

  10. Hi I’m here to enter the giveaway I subscribed to you and Justine and I commented on both of your buying all of the colours of the iPhone XR vids so PELASE pic me I need a new iPhone

  11. I would love a white one I really want one for my bday but I know I won’t get one and it would mean slot if I won

  12. I would love to win a iPhone in white please ship me an iPhone!!!! if u see this please follow me on Insta @sophie_tank_ !!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *