Articles Blog

IOS/IPHONE SİLİNEN VERİLERİ/FOTOĞRAFLARI/MESAJLARI GERİ GETİRME – DR FONE IOS RECOVERY

IOS/IPHONE SİLİNEN VERİLERİ/FOTOĞRAFLARI/MESAJLARI GERİ GETİRME – DR FONE IOS RECOVERY


59 thoughts on “IOS/IPHONE SİLİNEN VERİLERİ/FOTOĞRAFLARI/MESAJLARI GERİ GETİRME – DR FONE IOS RECOVERY”

  1. Merhabalar, şu an telefonum parolanın yanlış girilmesinden dolayı kilitli (“iPhone is disabled”) Açmanın tek yolu ise parola ile birlikte diğer her şeyi de sıfırlamak. Bunu yaptıktan sonra bu program fotoğrafları vs. geri getirebilir mi?

  2. Geri yüklemeyi başlatdığımda password diyor ve şifreyi girdiğimde kabul etmiyor yardımcı olabilirmisiniz

  3. Allah aşkına bana yardım edin eski iPhone'umdaki fotoğrafları sildim yeni iPhone'umdakiler de gitti nasıl geri getireceğim?

  4. Benim telefonum yere düştü bende servise verdim icloud resimleri yedeklememiş ve servise verdiğim için de silindi hepsi eğer bu programı yüklersem tekrar geri alabilirmiyim

  5. arkadaşım bir sürü insan sorunlarımızı yazıyoruz neden cvb vermiyorsun?Bi yardım yapıyorsanız sorunumuzu da çözmeniz gerekmez mi?

  6. sorunumu soyle anlataım ben fotografları bilgsayara atam dedim ve attım sonr atlfndan sıldım hepsnı sonra pcde baktıgımda 1500 fotnunn 900 tanesi yok geri getirmeye calısıyorum ama onları getiremiyorum nasıl yapcam bu pragramlarda o fotograflarıma kadar gitmiyor
    gittiği nok o fotografları sildiğim zamana gidioyr yani getiremiyprum o fotografları

  7. Kardeşim bu programı kurdum fakat şifre istedi neyin şifresi çözemedim.acil bi durum lütfen bana twiter dan yazarsan sevinirim @eminarkan18

  8. çok saçma bi uygulama, olan verilerine erişebiliyosun eskileri bulamıyosun sadece mesajlaşmalar çıkıyo ve aramalar, eski fotoğraflara asla ulaşamıyosun

  9. merhaba birşey sormak istiyorum benim telefonumda çok fazla fotoğraf vardı ancak hepsini sildim ama yedeklemedim sonra yeni fotoğraflar falan onları yedekledim sonra telefona mecbur format atmak zorunda kaldım acaba önceki halini yedekledim telefondaki eski silinen fotoğrafları geri getirmek mümkün mü ?

  10. KOLAY GELSİN UYGULAMA TAVSİYESİ İÇİN TEŞEKKÜRLER WHATS APP MESAJLARI İÇİN UĞRAŞIYORUM İKİ GÜNDÜR. EN FAZLA %35'E KADAR YÜKLEYİP BIRAKIYOR HENÜZ MESAJLARI GÖREMEDİM, NE YAPMALIYIM BİR ÖNERİNİZ VAR MI?

  11. Salam
    Abi cook tesekkur ederim
    Abi ben bi seyi anlayamadim ama bana cook onemli akrabamin telefonu iPhone 5s ve dun tum WhatsApp mesajlarini silmis simdide uzgun benden bunu arasdirmami istiyo bana soyleye bilirmisiniz ben busy programi nasil yukluye bilirim bilgisayara ve nasil yaparim mumkunmu videoda anladim ama tam anlamadim ozur dilerim izah ederseniz sevinirim
    Evvelceden cook tesekkur ederim
    Uca ALLAH yardimciniz olsun Amin In Sha ALLAH

  12. Merhaba bunla yalnız telfondakı fotolar çıkyor silinmiş olan fotolar çıkmyor skendə 40 vəya 50% den sonrası indirlmiyor bu soruna. Bir çözüm bulardınız zahmet olmasa

  13. Android cihazımı backup yapmak için bağlıyorum fakat program tanımıyor? Bu konuda yardımcı olabilir misin dostum ?

  14. benım telefon kitlenmıstı ve mecbur fabrika ayarlardan sıfırladım telefon acıldı ama numaralar gitti eski icoud yuklesem numaralar gelırmı acaba

  15. Merhaba,lütfen bana yardımcı olun.Arkadaşlarımla hazırladığım bir ödevin fotoğraflarını sildim geri nasıl getirebilirim yarın teslim nolursun yardım et lütfen oku bu mesajı bana yardımıcı ol lütfen

  16. Kardeşim başta olmadı bulamadım ama Sonradan bu program sayesinde buldum en son 2018 de bi yedekleme yapmışım normalde iphone apple kimliğinden çıkış yaparken verileri silmiştim silinmiş icloud kişileri bile geri yükleyemiyordum yoktu yani gözükmyordu hiçbişey program sayesinde bi yedekleme buldum he şöyle bişey para istiyor ama tek tek de kayıt edebiliyorsun 450 tane numara mesaj herşeyi buldu önemli olan numaralardı benim için buldum çok teşekkür ediyorum program için anlatımın için.

  17. veriler çıktı ama satın alın diyor.satın almaya çalışıyorum ama alamıyorum nasıl satın alacağımızı gösterebilir misiniz

  18. Anlattığınız şeyleri tamamen uyguladım ama bugün silinen videomu geri döndüremedim,önceki silinen fotolar görünüyor ama bugünkü yok.Belli bir süre mi geçmesi gerekiyor acaba.?

  19. Bir şey sormak istiyorum gelen aramalar bi süre kaldıktan sonra siliniyor eski arama kayıtları durmuyor bunun bir ayarı var mı silinmemesi için ?

  20. Bilgisayardan mı olmak zorunda telefondan geri getirebileceğim bir uygulama yokmu ya telefonumda olan fotolar çıkıyor eskiler değil ayrıca uygulama ücretlimi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *