Articles Blog

Luke Combs – When It Rains It Pours

Luke Combs – When It Rains It Pours


Everybody got
their Bibles? Yes. Nathan’s gonna
meet us at church. [ Flames crackling ] [ Crackling continues ] Come on.
We got to go. [ “When It Rains It Pours”
by Luke Combs playing ] [ Music continues ] Mother[bleep] [bleep]sucking
piece of [bleep] I can’t believe this [bleep]
No, I’m done. I’m done with you.
I’m not dealing with
this [bleep] anymore. ♪ Sunday morning, man,
she woke up fighting mad ♪ ♪ Bitching and moaning on and on
’bout the time I had ♪ ♪ And by Tuesday, you could say
that girl was good as gone ♪ ♪ And then, when Thursday came
around, I was all alone ♪ ♪ So I went for a drive
to clear my mind ♪ ♪ Ended up at a Shell on I-65 ♪ Can I get $20 on pump 7 and, uh, one of those
number 9s? ♪ Then I won 100 bucks
on a scratch-off ticket ♪ ♪ Bought two 12-packs
and a tank of gas with it ♪ ♪ She swore they were a waste
of time, oh, but she was wrong ♪ ♪ I was caller number 5
on the radio station ♪ ♪ Won a four-day, three-night
beach vacation ♪ ♪ Deep-sea, señorita,
fishing down in Panama ♪ ♪ And I ain’t gotta see ♪ ♪ My ex-future-mother-in-law
anymore ♪ ♪ Oh, lord,
when it rains, it pours ♪ [ Instrumental break ] ♪ Now, she was sure real quick
to up and apologize ♪ ♪ When she heard about my
newfound luck on that FM dial ♪ [ Music playing over radio ] ♪ And it’s crazy how ♪ ♪ Lately now, it just seems
to come in waves ♪ ♪ What I thought was gonna be
the death of me ♪ ♪ Was my saving grace ♪ ♪ It’s got me thinking
that her leaving ♪ ♪ Is the only logical reason ♪ ♪ That I got the last spot
in the Hooters’ parking lot ♪ ♪ And the waitress
left her number ♪ ♪ On my check with a heart ♪ ♪ She picked up
on the first ring ♪ ♪ When I gave her a call ♪ ♪ And I only spent five bucks
at the Moose Club raffle ♪ ♪ Won a used 4-wheeler
and three free passes ♪ ♪ For me and two of my buddies
to play a round of golf ♪ ♪ And I ain’t gotta see ♪ ♪ My ex-future-mother-in-law
anymore ♪ ♪ Oh, lord,
when it rains, it pours ♪ ♪ When it rains, it pours ♪ ♪ I’ve been on
one hell of a redneck roll ♪ ♪ For three weeks now ♪ ♪ And it all started on the day
that she walked out ♪ ♪ Then I won 100 bucks
on a scratch-off ticket ♪ ♪ Bought two 12-packs
and a tank of gas with it ♪ ♪ She swore they were a waste
of time, oh, but she was wrong ♪ ♪ And I was caller number 5
on the radio station ♪ ♪ Won a four-day, three-night
beach vacation ♪ ♪ Deep-sea, señorita,
fishing down in Panama ♪ ♪ And I ain’t gotta see ♪ ♪ My ex-future-mother-in-law
anymore ♪ ♪ Oh, lord,
when it rains, it pours ♪ [ Instrumental break ] ♪ When it rains, it pours ♪ [ Outro plays ]

100 thoughts on “Luke Combs – When It Rains It Pours”

  1. When I first heard this song I really connected to it. I think anyone can really relate to these events in their lives at some point. And Im a Spanish girl so Country music was never really my choice of music but as I heard this song I realized just what a powerful message it had on me. It meant to me that although sometimes we think the worst events can be the death of us, it can actually really be saving our lives.

  2. Check out "One more Round" on Facebook and instagram!!! We are a local country band in Mansfield, Ohio. Follow us if you like what you hear!!! God bless!

  3. It's true.You never know what might happen when you kick a toxic person out of your theater.Could be someone better is waiting to sit down!

  4. luke combs… the next video you make driving please put the vehicle in drive!!! lol your in park while driving๐Ÿ˜ƒthis song rocks!!!!!

  5. I love your videos, how you doing I'll a yeah you and are named Logan, I love your channel, love your song so so so soy'all know that chicken pox, you shake them, I like the dog, hey, Thursday hey good day l a j j jso decide to live now, daddy says his heart goes, I love day was a song, it is a black are trash, hey, you're no body dog

  6. My mom's health has been steadily declining the last few weeks due to possible cancer and this song never fails to put a smile on my face and make me jam out. Thanks buddy. Cheers

  7. If that blonde showed up to my front door with a bottle of wine and that beautiful blue dress on she can come inside if she wants ๐Ÿ˜

  8. Di ko alam kung anu to basta ganda nitu pakinggan ๐Ÿ‘ thumbs-up if you agree ๐Ÿ‘ ๐Ÿ‘ ๐Ÿ‘ ๐Ÿ‘ ๐Ÿ‘ ๐Ÿ‘ ๐Ÿ‘

  9. I bet your Hooters girl loves your wallet more than your hairy back… LOL… Just saying if you were a buddy of mine…

  10. Luke Combs great music. Great song musically. But the story seems half told. Pure luck makes you feel like there's a reason you're ex left you? Uh, what pissed her off? Doesn't matter? Seems like all you did was sit around getting shit faced all over the house, with you're buddies. What's redeeming about that? 90% of lotto winners burn their cash in a year. Most people who buy scratch offs are broken of will to change their approach to life, and without hope of solving their financial situ. It's a poverty mindset this song seems to aggrandize. What makes it worse is you gotta love the damn song, musically. It's great! Musically but a can't use the stupid message. My opinion.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *